איכות השירות ISO
חברת או.אר.אס הוסמכה לתקן האיכות הבינלאומי ISO 9002 בשנת 1997. עם שידרוג החברה לתקן ISO 9001:2015, הורחב מערך ניהול האיכות בדגש על שיפור מתמיד הניתן ללקוחות, מעקב אחר ביצועי הסגל, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות כמו גם טיפול ומעקב על תלונות לקוחות ברמה הפרטנית. בנוסף, נוסד מערך מובנה לביצוע מבדקים פנימיים הן בהנהלה והן בסניפים, כאשר כל נושאי האיכות והשרות נבדקים ובמידת הצורך מתבצעות פעולות מתקנות רוחביות וכלל אירגוניות, לתיקון הליקויים.